Dagens melding

dagen i dag

onsdag 5. august 2009

Her kommer jeg

Hei,
jeg er ny! Jeg er ny som blogger, som gründer, og litt ny som Meg. Med det mener jeg at jeg har oppdaget nye tenkemåter som har forbedret livet mitt. Faktisk så mye at jeg har endret konseptet for firmaet mitt. Som du ser er jeg utdannet innen både kosthold og trening, og utgangspunktet mitt var å bruke denne kunnskapen til å hjelpe folk til å gå ned i vekt. Men jeg skjønner etter hvert at mange vet mye om kosthold, problemet er bare å gjøre det om til praksis.


Hvorfor er det så vanskelig å gjennomføre?

I denne bloggen ønsker jeg å skrive til deg som føler at du henger fast i en endeløs hengemyr av slankekurer og kaloritelling. Fordi jeg er fast overbevist om at det er mulig for deg å ha et flott liv med akkurat den kroppen du har. Slank kropp kan bli en bonus.

Ønsker du å lese mer om hva firmaet mitt går ut på kan du se det på http://www.asteri.no/


Jeg ønsker deg en fantastisk dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar