Dagens melding

dagen i dag

tirsdag 29. september 2009

Hei igjen,

Dette går litt tregt, jeg har for mye å gjøre med arbeidet til slankekurset mitt. Men det er jo bra, for meg :)

Nytt innlegg er vel ikke savnet, for jeg har jo ingen lesere ennå. Det håper jeg å rette på, ønsker nemlig at dette kan bli en interaktiv blogg.

Når jeg skriver nytt slankekurs, er det fordi jeg ser at måten jeg har jobbet på hittil, og som de fleste andre aktører også jobber på ikke fungerer. I lengden. Jeg tror det skyldes at det legges for mye vekt på alt det som skal bort, og at det er vi fagfolk som tilrettelegger. Nå er det riktignok slik at de fleste av oss har personlige erfaringer, og etterhvert klienterfaringer. Allikevel sitter jeg hele tiden og tenker; er det slik de fleste oppfatter det? Hvorfor ditt og datt? Etter hvert som det tar form for meg vil jeg innvie deg i temaene jeg skal bruke, men først så ønsker jeg ditt innspill på følgende spørsmål:

Hva tenker du det skyldes at du er overvektig?

Jeg er selvfølgelig veldig glad hvis du vil fortelle meg mer, eks. om du har prøvd å slanke deg tidligere, hvordan gikk det osv.

Selv om jeg selvsagt ikke kommer til å bruke dette i offentlig sammenheng, må du gjerne sende det til meg på mail hvis du ikke ønsker å legge igjen kommentar her på bloggen. Send til post@asteri.no.

Jeg takker deg på forhånd, og alle som svarer meg i løpet av arbeidsperioden min blir med i trekning av gratis kurs når det er ferdig. Når kurset er ferdig vil jeg trekke 5 vinnere, men om du kunne tenke deg å være min faste sparringpartner gir jeg deg gratis veiledning underveis.

Skriv nederst på mailen om du ønsker tilbakemelding, og om du ønsker "jobb" som min sparringpartner.

På forhånd takk for din hjelp, og tips gjerne andre du vet kan ha interesse av dette.

Uansett, følg med; kanskje finner du tips her som kan hjelpe deg i hverdagen din :)
Ha en strålende dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar